niedziela, 17 lutego 2013

Amerykańska księgarnia i Sowia Poczta

   Małe czwartkowe zakupy przypomniały mi pocztówkę, którą dostałam jakiś czas temu od Cheryl z Columbus w Stanach Zjednoczonych.



A Chilly Day at the Book Loft German Village in Columbus, Ohio. 
   Jak napisała nadawczyni ta księgarnia to labirynt 32 pomieszczeń z książkami, płytami, naklejkami i pocztówkami, czekający na wielbicieli książek przez 7 dni w tygodniu od 10 rano do 23 wieczorem - prawdziwy klejnot pośród amerykańskich księgarni. Pobuszować  wśród tych książek... Zajęło by mi to chyba tydzień, skoro każda moja wizyta w naszej polskiej sieciowej księgarni zajmuje godzinę lub dwie.

   Cheryl jest fanką Harry Pottera, więc na pocztówce znalazł się znaczek z Sowiej Poczty (Owl Post) kupiony w The Wizarding World of Harry Potter w Orlando na Florydzie.


Już mi go zazdroszczą!

Harry Potter w naszych zbiorach:

  Rowling, J. K. (1965- )

Harry Potter i Czara Ognia

Poznań : "Media Rodzina" , cop. 2001

Harry Potter i insygnia śmierci

Poznań : Harbor Point Media Rodzina , cop. 2007

Harry Potter i kamień filozoficzny

Poznań : "Media Rodzina" , cop. 2000

Harry Potter i komnata tajemnic

Poznań : "Media Rodzina" , cop. 2000

Harry Potter i więzień Azkabanu

Poznań : "Media Rodzina" , cop. 2000

Harry Potter i Zakon Feniksa

Poznań : "Media Rodzina" , 2004

Brak komentarzy: